Kulturní vlivy USA a EU/ČR na oblast marketingu v automobilové produkci

Název práce: Kulturní vlivy USA a EU/ČR na oblast marketingu v automobilové produkci
Autor(ka) práce: Kostík, Ondřej
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Bursíková, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce řeší vliv kultury na marketing automobilových výrobců. Rozdíly mezi evropským a americkým kulturním prostorem a dopady těchto rozdílů na automobilové odvětví a produktovou politiku výrobců. Pomocí obsahových analýz inzertních sdělení v tištěných médiích a internetových stránek práce hledá dopady kultury na tyto aspekty.
Klíčová slova: obsahová analýza; zákazník; marketing; Evropa; USA; trh; automobilový výrobce; kultura

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 1. 2007
Datum podání práce: 8. 1. 2007
Datum obhajoby: 5. 2. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4608/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: