Kvalita služby v kadeřnictví

Název práce: Kvalita služby v kadeřnictví
Autor(ka) práce: Kubešová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kořánová, Helena
Oponenti práce: Hůlová, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zaměřuje na kvalitu služeb v kadeřnictví. Vysvětluje základní teoretické pojmy související s tímto tématem (kvalita, služba, kvalita služby, management kvality, metody a nástroje řízení kvality). Dále hodnotí poskytované služby a spokojenost zákazníků v malém kadeřnictví. Hodnocení poskytovaných služeb je znázorněno pomocí Ishikawova a vývojového diagramu. Spokojenost zákazníků je hodnoceno podle údajů získaných z výzkumu.
Klíčová slova: kadeřnictví; služba; kvalita
Název práce: Quality of services at the hairdressing
Autor(ka) práce: Kubešová, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kořánová, Helena
Oponenti práce: Hůlová, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The work focuses on service quality in hairdressing. It explains the basic theoretical concepts relating to this issue (quality, service, quality of service, quality management, methods and tools of quality management). In addition, evaluate the service provided and customer satisfaction in a small hairdressing. Evaluation of services provided is shown through the development and Ishikawa diagram. Customer satisfaction is evaluated according to data obtained from research.
Klíčová slova: service; quality; hairdresser´s

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 10. 2008
Datum podání práce: 10. 5. 2009
Datum obhajoby: 27. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/15188/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: