Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům

Název práce: Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům
Autor(ka) práce: Dudková, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Jarolímková, Liběna
Oponenti práce: Mlejnková, Lena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce nejprve přibližuje mnohé pojmy z oblasti cestovního ruchu důležitých pro pochopení celé problematiky značení místních výrobků. Následně je pozornost věnována problematice regionálních značek. Popisuje pojem regionální značka, jaké přináší výhody, kdo stojí u vzniku myšlenky projektu značení Domácích výrobků, jak celý systém značení funguje apod. Cílem práce je zjištění povědomí o regionálních značkách mezi návštěvníky regionu Krkonoše formou vlastního průzkumu. Celou problematiku doplňují poznatky výrobců a prodejců certifikovaných produktů v závěru práce.
Klíčová slova: region Krkonoše; regionální značka; udžitelný cestovní ruch; systém regionálního značení; cestovní ruch
Název práce: The relation of visitors of destination to certified regional products
Autor(ka) práce: Dudková, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Jarolímková, Liběna
Oponenti práce: Mlejnková, Lena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The first part approximates many terms from the tourism that are important for understanding the whole problem of branding of local products. Second part explains the whole problem of local brands as the term local brand, what advantages brands bring, who is responsible for the branding and whom first idea of branding belong to, how the system of branding work etc. The purpose of diploma thesis finds out awareness of visitors of Krkonoše about the local branding. As form was used self prepaired checklist. The problem of local branding supplement knowledges of producers and sellers of certified products.
Klíčová slova: local brand; system of local branding; tourism; region Krkonoše; sustainable tourism

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 5. 2009
Datum podání práce: 10. 12. 2009
Datum obhajoby: 12. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20610/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: