Řízení vztahu se zákazníky - praktická aplikace CRM ve firmě Matthey s.r.o

Název práce: Řízení vztahu se zákazníky - praktická aplikace CRM ve firmě Matthey s.r.o
Autor(ka) práce: Třesohlavá, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Janoušková, Alena
Oponenti práce: Dimitrovová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Teoretická část vymezuje základní principy, nástroje a strategie řízení vztahů se zákazníky. V praktické části jsou představeny výsledky dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků ve firmě Matthey s.r.o. Pomocí analýzy vývoje spokojenosti zákazníků práce hodnotí účinky akčního plánu z roku 2004 a vymezuje nové strategie nejen pro jednotlivé zkoumané oblasti, ale také pro podnik jako celek. Tyto strategie uplatňují základní principy CRM.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 1. 2007
Datum podání práce: 10. 1. 2007
Datum obhajoby: 29. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4661/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: