Hodnocení marketingového mixu nakladatelství Fragment

Název práce: Hodnocení marketingového mixu nakladatelství Fragment
Autor(ka) práce: Maňáková, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Mottlová, Libuše
Oponenti práce: Obadalová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem práce je hodnocení marketingového mixu nakladatelství. Autorka analyzuje marketingový mix firmy a v něm hledá možné příčiny nepříznivého stavu. Použitím nástrojů MM hodnotí a navrhuje možné změny, které by firmu mohly udělat konkurenceschopnější.
Klíčová slova: nakladatelství; marketingový mix; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 1. 2007
Datum podání práce: 13. 1. 2007
Datum obhajoby: 5. 2. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4694/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: