Srovnání vnímání obchodní značky studenty různých vysokých škol

Název práce: Srovnání vnímání obchodní značky studenty různých vysokých škol
Autor(ka) práce: Petrák, Jiří
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Bursíková, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce srovnává názory studentů pražských vysokých škol na společnost IKEA - mezinárodní maloobchod s domácím bytovým zařízením. Jedná se studenty těchto škol: Vysoká škola ekonomická, Fakulta akademie múzických umění, Vysoká škola umělecko-průmyslová a Fakulta stavební ČVUT. Výzkum probíhal formou osobního dotazování v prosinci 2006.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 1. 2007
Datum podání práce: 14. 1. 2007
Datum obhajoby: 5. 2. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4705/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: