Marketingová kampaň založená na vyhledávacích strojích

Název práce: Marketingová kampaň založená na vyhledávacích strojích
Autor(ka) práce: Šindelářová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Jandoš, Jaroslav
Oponenti práce: Gála, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem bakalářské práce je search engine marketing (SEM) v České republice. Cílem práce je především komplexně popsat proces marketingové kampaně ve vyhledávačích, což je realizováno definicí a charakteristikou analytické, implementační a kontrolní fáze procesu. Jsou popsány základní principy SEM. Vychází se z teoretické definice SEM a jeho základních linií ? optimalizace pro vyhledávače (SEO) a placené odkazy ve vyhledávačích, zohledňuje se aktuální situace na trhu a odhaduje se budoucí vývoj. Práce nabízí ucelený pohled na český trh search engine marketingu, předkládá informace o využívání internetu v České republice a charakterizuje největší hráče na poli SEM (vyhledávače, internetové marketingové agentury a systémy PPC reklamy). Popsána je oblast metrik SEM. Práce zmiňuje také otázku etiky SEO. Praktická část textu popisuje on-line nástroje sloužící k analýze a optimalizaci webu, zejména nástroje pro klíčová slova. Problematiku dokreslují přiložené reálné SEO analýzy webu.
Klíčová slova: PPC reklama; optimalizace pro vyhledávače; SEO; SEM; search engine marketing; marketing ve vyhledávačích

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 1. 2007
Datum podání práce: 1. 1. 2007
Datum obhajoby: 2. 2. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4722/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: