Analýza marketingových aktivit firmy Rigips, s. r. o

Název práce: Analýza marketingových aktivit firmy Rigips, s. r. o
Autor(ka) práce: Rusková, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Říhová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce uvádí základní údaje o stavebnictví v ČR a specifika marketingu ve stavebnictví. Praktická část popisuje fungování společnosti Rigips, analyzuje marketingové okolí této firmy a její marketingové aktivity s důrazem na marketingový mix. Práce dále odhaluje určité nedostatky firmy v oblasti marketingových aktivit a navrhuje jejich řešení.
Klíčová slova: marketingový mix; marketingové prostředí; marketing; stavebnictví

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 12. 2007
Datum podání práce: 7. 12. 2007
Datum obhajoby: 6. 2. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7145/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: