Charakteristika obchodního jednání a národních zvyklostí Číny

Název práce: Charakteristika obchodního jednání a národních zvyklostí Číny
Autor(ka) práce: Kalábová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Grossmutová, Jana
Oponenti práce: Říhová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je představit podnikatelskému světu jednu z vůbec nejzajímavějších současných ekonomik. Dále analyzovat jednotlivé prvky a jejich vzájemné vazby, poznat kulturní zvyklosti a především historii nejlidnatějšího státu na světě. Jestliže člověk zná důvěrně prostředí, lépe se zde může pohybovat, navazovat obchodní vztahy a budovat si základy pro úspěšné podnikání. Z celé práce vyplývá jednoznačné doporučení podnikatelské veřejnosti začít se orientovat na Čínu, protože čínský trh bude v budoucnu hrát rozhodující úlohu ve světové ekonomice.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 1. 2007
Datum podání práce: 18. 1. 2007
Datum obhajoby: 5. 2. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4776/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: