Vývoj reklamního trhu v ČR

Název práce: Vývoj reklamního trhu v ČR
Autor(ka) práce: Pavel, Lukáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce:
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce "Vývoj reklamního trhu v ČR" pojednává o historickém vývoji fenoménu zvaného reklama od dob jeho počátků ve starověku, přes antiku, středověk až po současnost. Kromě stručného celosvětového vývoje je v ní podrobněji popsán především vývoj na našem území. Rovněž se tato práce zabýva významem agenturní propagační činnosti a legislativním pozadím reklamy.
Klíčová slova: reklama;historie;vývoj;marketing;ČR
Název práce: Development Of Advertising Market In Czech Republic
Autor(ka) práce: Pavel, Lukáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce:
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta:
Katedra:

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: -
Datum podání práce: -
Datum obhajoby: 2007

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: