Segmentace trhu piva

Název práce: Segmentace trhu piva
Autor(ka) práce: Brázdová, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá Segmentací trhu piva v Jihočeském kraji. Cílem práce je na základě primárních a sekundárních dat analyzovat spotřební trh piva a na základě vybraných metod odhalit diference mezi spotřebiteli na tomto trhu. Teoretická část zahrnuje obecný popis segmentace trhu a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje vlastní primární výzkum a proces odkrývání segmentů. V závěru práce jsou uvedeny charakteristiky odkrytých segmentů a nastínění možnosti jejich oslovení.
Klíčová slova: segmentace; marketingový výzkum; pivo
Název práce: Segmentation of beer market in South Bohemia
Autor(ka) práce: Brázdová, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis called Segmentation of beer market in South Bohemia aims to detect market segments on beer market in South Bohemia. In the first theoretical part methods of market research and market segmentation are summarized. The second practical part includes primary research and process of detection of market segments. At the end the marketing suggestions for each particular segments are stated.
Klíčová slova: market research; beer; segmentation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 6. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 10. 2. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22130/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: