Analýza marketingové komunikace konzultantské společnosti Image Lab s.r.o

Název práce: Analýza marketingové komunikace konzultantské společnosti Image Lab s.r.o
Autor(ka) práce: Kalendová, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Rak, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Firemnímu vzdělávání a poradenské činnosti se v dnešní době věnuje mnoho společností. Je to oblast velmi lukrativní pro podnikání, a také proto se vyznačuje velkou konkurencí. Právě v tomto oboru, vzhledem k tomu, že se jedná o služby, nehmatatelné produkty, nemožné vyzkoušet, hraje obrovskou roli právě marketing. Komunikace se zákazníkem a stálý kontakt s ním se stává klíčovým. V práci byla provedena analýza marketingové komunikace společnosti Image Lab s.r.o. Z výsledků je zřetelné, že je potřeba neustále monitorovat spokojenost svých stávajících zákazníků a zjišťovat jejich přání a potřeby. Dávat najevo zákazníkovi, že právě on je pro nás důležitý, protože to zvyšuje jeho loajalitu vůči firmě. Zajímat se o přání a potřeby potenciálních zákazníků zvyšuje úspěšnost firmy. Zjišťovat, co by zákazníky zaujalo a co je naopak pro ně zbytečné a nezajímavé.
Klíčová slova: spokojenost; analýza; marketing; komunikace
Název práce: Analysis of the marketing communication of Image Lab s.r.o. company
Autor(ka) práce: Kalendová, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Rak, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Many companies nowadays apply themselves to company trainings and consulting. It is a very profitable field for enetrprise and that is also why there is such a huge competition. Because the product is services, which are intouchable, impossible to test, it is more about good marketing.Communication with customer and continual contact with him is essential. In the thesis there was realised and assignemet of the marketing communication of the Image Lab s.r.o. company. From the results it is clear, that it is necesarry to monitor customers satisfaction and to find out their needs and wishes.
Klíčová slova: marketing; analysis; satisfaction; communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 6. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 10. 2. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21107/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: