Volba marketingové strategie při vstupu nového produktu na trh

Název práce: Volba marketingové strategie při vstupu nového produktu na trh
Autor(ka) práce: Nováková, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V teoretické části mé práce se zabývám procesem marketingového plánování, segmentací trhu, targetingem a positioningem produktu obecně. Dále je práce zaměřena v teoretické rovině na jednotlivé marketingové nástroje: produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Následuje představení mnou zvoleného produktu-cideru, včetně jeho historie, výroby a různých značek ve světě. Praktická část je uvedena výzkumem trhu, dále výběrem vhodného dodavatele pro tento produkt a analýzou konkurence. Pro produkt cider je závěrem stanovena cílová skupina a vytvořen vhodný marketingový mix.
Klíčová slova: marketingový mix; proces STP; cider
Název práce: The choice of marketing strategy during introduction of a new product to the market
Autor(ka) práce: Nováková, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In the theoretical part of my thesis I am dealing with marketing planning, segmentation, targeting and positioning of a product in general. Further the marketing tools such as price, product, distribution and communication are introduced. The new chosen product cider is described together with its history, production and all famous cider brands around the world. The analytical part is introduced by the market survey, by the choice of a suitable supplier (cider making company located abroad) and by the analysis of the competitors. Finally the target group is presented together with the creation of the marketing mix for this particular product.
Klíčová slova: process of STP; marketing mix; cider

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 5. 2009
Datum podání práce: 30. 12. 2009
Datum obhajoby: 10. 2. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20696/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: