TPCA Czech, s.r.o. - Multikulturalismus a firemní kultura v mezinárodním podnikání

Název práce: TPCA Czech, s.r.o. - Multikulturalismus a firemní kultura v mezinárodním podnikání
Autor(ka) práce: Přibyl, Matěj
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mertlíková, Františka
Oponenti práce: Korandová, Jiřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V teoretické části diplomové práce jsou zachycena a rozvedena témata kultury, firemní kultury a národní kultury. Tyto pojmy jsou dále navázány na praktický případ podniku s mezinárodní působností. Zvoleným podnikem je Toyota Peugeot Citroen Automobile Czech, s.r.o. nacházející se nedaleko města Kolína. Práce nezaznamenává jen firemní kulturu jmenovaného podniku, ale taktéž popisuje vzájemný vztah jednotlivých národních kultur podniku TPCA Czech, s.r.o., kultury japonské, francouzské a české.
Klíčová slova: TPCA; národní kultura; firemní kultura; kultura

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 4. 2007
Datum podání práce: 12. 4. 2007
Datum obhajoby: 30. 5. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4929/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: