Analýza marketingové strategie firmy Livingston Electronic Services, s.r.o

Název práce: Analýza marketingové strategie firmy Livingston Electronic Services, s.r.o
Autor(ka) práce: Čejková, Romana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Dušek, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce hodnotní marketingové aktivity vybrané firmy pronajímající výpočetní techniku. Autorka na základě situační analýzy navrhuje marketingovou strategii, kterou by se firma mohla vydat, aby zvýšila poptavku po nabízených službách. V práci jsou užity tyto metody- situační analýza, syntéza pomocí SWOT analýzy, PEST analýza pro zhodnocení externích vlivů a analýza marketingového mixu.
Klíčová slova: strategie; marketing; marketingový mix
Název práce: Analýza a zhodnocení marketingových aktivit vybrané firmy
Autor(ka) práce: Čejková, Romana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Dušek, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Thesis analyse the marketing activities of selected company. The company rents IT equipment. Thesis contains direction of marketing strategy based on marketing mix which company might use to increase decreasing demand on market.
Klíčová slova: marketing mix; marketing; strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 5. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 9. 2. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20711/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: