Marketingový význam body image

Název práce: Marketingový význam body image
Autor(ka) práce: Lalík, Ivan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je prostřednictvím obsahové analýzy stanovit, které prvky Body image jsou nejfrekventovanější v reklamách v tzv. časopisech životního stylu pro muže a ženy, tyto prvky následně analyzovat a pokusit se vysvětlit, jaké poselství je skryto za použitými prvky body image.
Klíčová slova: Marketingová komunikace; Obsahová analýza; Body image
Název práce: Meaning of Body Image in Marketing
Autor(ka) práce: Lalík, Ivan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this diploma thesis is by using the coontent analysis specify, what elements of Body image are the most frequented in magazines Maxim and Cosmopolitan. After the analysis of Body image the findings are interpreted and the relationship between elements of Body image and marketing is described.
Klíčová slova: Marketing; Body Image; Coontent analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 5. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 28. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22036/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: