Strategie společnosti Fiat ČR, spol. s r.o. při uvedení nového výrobku na zahraniční trh

Název práce: Strategie společnosti Fiat ČR, spol. s r.o. při uvedení nového výrobku na zahraniční trh
Autor(ka) práce: Buřičová, Klára
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Králová, Šárka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá celým procesem uvedení nového výrobku FIAT 500 NUOVO na český trh. Úvodem je představena mateřská společnost FIAT S.p.A a dceřiná FIAT ČR spol. s r.o. Následuje charakteristika českého automobilového trhu a jeho vývoje s ohledem na postavení nového výrobku na trhu. V dalších dvou částech práce jsou shrnuty teoretické možnosti marketingu a jejich praktická aplikace ve společnosti FIAT při uvedení nového výrobku na trh. Závěrem jsou zhodnoceny použité metody a uveden návrh na jejich optimalizaci.
Klíčová slova: výrobek; automobil; marketing
Název práce: Fiat ČR Strategy on a new product launch into a foreign market
Autor(ka) práce: Buřičová, Klára
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Králová, Šárka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on the entire process of the launch of the new product FIAT 500 NUOVO into the Czech market. In the introduction is presented the parent company FIAT S.p.A and the subsidiary company FIAT ČR. After initial part follows the characteristics of the car industry and market evolution emphasising the new product's market position. The other two parts of the thesis include the theoretic possibilities of marketing strategies and their practical implementation. The conclusion comprises the evaluation of implemented methods and furthermore presents the proposal for their optimalization.
Klíčová slova: automobile; marketing; product

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 6. 2009
Datum podání práce: 5. 12. 2009
Datum obhajoby: 27. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21055/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: