Personální marketing

Název práce: Personální marketing
Autor(ka) práce: Hrádková, Eva
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je vytvořit materiál, který shrnuje základní požadavky na současného žadatele o zaměstnání. Text má za úkol poskytnout rady a doporučení, jak se při hledání práce zachovat, abychom byli v hledání úspěšnými. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První je teoretickým podkladem, budou zde nastíněny obecné zákonitosti fungování trhu práce a personálních agentur. Dále budou rozebrány povinné dokumenty, jež musí žadatel o práci poskytnout. Zmíním se o sebeprezentaci a důležitých obecných i odborných kompetencích. Ve druhé části provedu průzkum mezi deseti personálními agenturami, které se v současné době vyskytují na českém trhu práce. Při průzkumu budu vystupovat jako zájemce o zaměstnání.
Klíčová slova: pracovní pohovor; personální agetrura; kompetence; životopis; motivační dopis
Název práce: Personal marketing
Autor(ka) práce: Hrádková, Eva
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is to form material that sums up some basic requierements demanded from persons aplying for a job. Following text will be written to provide useful advice and information to be highly successful in our seeking process. This work is devided into two parts. Teoretical and practical. In the teoretical part some patterns occuring in the labour market will be presented. Also some important documents needed for job application will be discussed. I will mention self-presentation and required competence. It the practical part there will be a research carried out. This research will deal with ten personal placement services, that operate in the czech labour market currently. I will perform as a job aplicant.
Klíčová slova: cover letter; personal placement services; competence; labour market; curriculum vitae

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 10. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 21. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22462/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: