Facebook a jeho využití v marketingu

Název práce: Facebook a jeho využití v marketingu
Autor(ka) práce: Míka, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Tlustý, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá sociálními sítěmi od jejich vzniku až po současný obrovský boom. Zmiňuje se roli člověka uvnitř sociálních sítích a o nastupujících moderních technologiích. Podrobně se zabývá Facebookem a marketingem v jeho prostředí. Na závěr práce je uvedena případová studie, kde jsou popsány současné marketingové metody na Facebooku. Studie je ilustrována na projektu Playzone.cz, na kterém autor již dva roky pracuje.
Klíčová slova: Marketing; Sociální média; Facebook
Název práce: Marketing through Facebook and Social Media
Autor(ka) práce: Míka, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Tlustý, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Text is describing social networks from their beginning to present boom. It mentions the role of people within social networks and the role of moderny technologies. It describes in detail Facebook and marketing in its enviroment. In conclusion, this work contains a case study, where are some current methods of marketing on Facebook. This study is illustrated on the project Playzone.cz.
Klíčová slova: Marketing; Social Media; Facebook

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 10. 2009
Datum podání práce: 30. 11. 2009
Datum obhajoby: 21. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22391/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: