Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha

Název práce: Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Autor(ka) práce: Hricko, Jiří
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Tomasová , Alice
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zaměřuje na marketingový mix fotbalového klubu SK Slavia Praha. Rovněž je v práci zpracovaná situační analýza klubu a struktura příjmů s porovnáním se špičkovým týmem ze zahraničí.
Klíčová slova: Situační analýza; Marketingový mix; SK Slavia Praha
Název práce: Football Club SK Slavia Prague's Marketing
Autor(ka) práce: Hricko, Jiří
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Tomasová , Alice
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on marketing mix of football club SK Slavia Prague. The thesis also contains situation analysis of the club and the team's revenue structure in comparision with one of the leading football clubs of the world.
Klíčová slova: Situation Analysis; Marketing Mix; SK Slavia Prague

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 9. 2009
Datum podání práce: 30. 12. 2009
Datum obhajoby: 21. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21477/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: