Marketingový mix ve vybrané organizaci se zaměřením na reklamu

Název práce: Marketingový mix ve vybrané organizaci se zaměřením na reklamu
Autor(ka) práce: Hadrabová, Jitka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Lešetický, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je zjistit a popsat uplatňování nástrojů marketingového mixu, zvláště pak reklamy ve zvolené organizaci. Na základě získaných informací analyzovat situaci a navrhnout možná opatření.
Klíčová slova: marketingový mix; reklama; marketing
Název práce: Marketing Mix in a chosen Organization focused on Publicity
Autor(ka) práce: Hadrabová, Jitka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Lešetický, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of the thesis is to describe application of tools in marketing mix, mainly advertising in chosen the company. On the basis of the gained information, situation will be analysed and possible options will be proposed.
Klíčová slova: advertising; marketing; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 5. 2009
Datum podání práce: 18. 12. 2009
Datum obhajoby: 21. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20591/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: