Nástroje marketingového mixu ve společnosti Měšťanský pivovar Strakonice, a.s

Název práce: Nástroje marketingového mixu ve společnosti Měšťanský pivovar Strakonice, a.s
Autor(ka) práce: Kadulová, Ivana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Hajdušek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem je zjistit a popsat nástroje marketingového mixu. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout možná opatření.
Klíčová slova: produkt; SWOT analýzy; distribuce; marketing mix; cena; propagace
Název práce: Marketing Mix Tools in Měšťanský pivovar Strakonice, a.s
Autor(ka) práce: Kadulová, Ivana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Hajdušek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of my thesis is to characterize the company, describe and analyze its individual marketing mix tools and a subsequent assesment.
Klíčová slova: SWOT analysis; place; product; price; marketing mix; promotion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 3. 2009
Datum podání práce: 31. 8. 2009
Datum obhajoby: 21. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19892/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: