Marketing v době hospodářské krize

Název práce: Marketing v době hospodářské krize
Autor(ka) práce: Volánek, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Hulačová, Radka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce teoreticky zkoumá vliv hospodářské krize na firmy a potažmo marketing. Srovnává Velkou hospodářskou krizi ze 30. let se soudobou finanční krizí, hledá společné znaky a ptá se, zda je krize pouze zcela negativní jev, nebo na ní může být i něco pozitivního.
Klíčová slova: krize; recese; marketing
Název práce: How does recession affect marketing?
Autor(ka) práce: Volánek, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Hulačová, Radka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The work is corncerned with situation of merketing departments of different societies during the recession. It focuses on how does the state of economy affect the business, and how does the business adapt itself to the situation.
Klíčová slova: crisis; recession; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 9. 2009
Datum podání práce: 30. 11. 2009
Datum obhajoby: 20. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21599/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: