Marketing hotelu Best Western Kampa

Název práce: Marketing hotelu Best Western Kampa
Autor(ka) práce: Bubla, Ladislav
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V teoretické části bakalářské práce je popsán především význam SWOT analýzy a nástroje marketingového mixu hotelového zařízení. Praktická část se zabývá hodnocením vývoje ubytovacích zařízení v Praze se zaměřením na konkurenci hotelu Best Western Kampa a jeho SWOT analýzu. V části zabývající se marketingovým a komunikačním mixem jsou popsány nástroje, které hotel využívá ke své komunikaci s potencionálními zákazníky.
Klíčová slova: marketingová komunikace; hotel; marketing
Název práce: Marketing of the hotel Best Western Kampa
Autor(ka) práce: Bubla, Ladislav
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the development of tourist's accommodation in Prague with the focus on the competition of the hotel Best Western Kampa. The thesis also analyses currently used components of the marketing mix of selected hotel and proceeds its SWOT-analyse. On the basis of synthesis of ascertained information it suggests the conceivable recommendations.
Klíčová slova: hotel; marketing; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 6. 2009
Datum podání práce: 15. 11. 2009
Datum obhajoby: 20. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21111/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Oponentura
Neveřejný soubor
Stáhnout
Hodnocení vedoucího
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: