Marketingová studie vybrané turistické destinace

Název práce: Marketingová studie vybrané turistické destinace
Autor(ka) práce: Martínková, Alexandra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Jarolímková, Liběna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je zmapování a zhodnocení marketingového prostředí Mostecka, analýza nabídky této destinace a charakteristika současného stavu cestovního ruchu. Na základě zjištěných skutečností jsou následně formulovány návrhy a doporučení pro efektivnější využití potenciálu regionu a zlepšení současné situace.
Klíčová slova: Mostecko; destinace; marketingové prostředí
Název práce: Marketing study of Most region
Autor(ka) práce: Martínková, Alexandra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Jarolímková, Liběna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The object of the diploma paper is marketing environment of Most region, analysis of its offer and current situation of tourism in the region. Based on learnt facts, the author aimed to recommend some concrete steps which can help to develop tourism in Most region.
Klíčová slova: marketing environment; destination; Most region

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 6. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2009
Datum obhajoby: 20. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20907/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: