Pozitivní ovlivňování sféry cestovního ruchu v oblasti marketingu vlivem inovativních technologií

Název práce: Pozitivní ovlivňování sféry cestovního ruchu v oblasti marketingu vlivem inovativních technologií
Autor(ka) práce: Mališ, Daniel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá tématem Pozitivního ovlivňování sféry cestovního ruchu v oblasti marketingu vlivem inovativních technologií. Hlavním cílem této práce je seznámit čtenáře se základní typologií a charakteristikami jednotlivých marketingových nástrojů, s důrazem na vybrané konkrétní druhy, jež zohledňují specifika oblasti cestovního ruchu a vycházejí z předmětu podnikání popisované firmy. Celá koncepce si klade za cíl vycházet ze zcela reálných podmínek a zaměřuje se na možnosti využití jednotlivých komunikačních nástrojů v podmínkách omezených finančních prostředků. Předpokladem, je že i přes omezený rozpočet marketingového oddělení, který neumožňuje využití všech marketingových nástrojů, lze aplikováním vhodného komunikačního mixu vytvořit účinnou formu propagace. Dalším východiskem je tvrzení, že posun od konceptu tzv. "učící se organizace" ke konceptu "vzájemně se učících organizací" a vybudování trvalého vztahu partnerství, umožňuje získání konkurenční výhody.
Klíčová slova: cestovní ruch; inovativní technologiw; marketing
Název práce: Positive influence sphere of tourism in marketing due to innovative technologies
Autor(ka) práce: Mališ, Daniel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis deals with the positive influence on the tourism sector in marketing due to innovative technologies. The main objective of this work is to acquaint the reader with the basic typology and characteristics of marketing tools, with particular emphasis on selected species, taking into consideration the specificities of the tourism industry and based on the business described company. The whole concept is designed to reflect the very real conditions, focusing on the possibility of using various communication tools in terms of limited financial resources. Assumption is that despite the limited budget for marketing department, which does not allow the use of marketing tools is applying appropriate communications mix to create an effective form of promotion. Another point is the claim that the shift from the concept of "learning organization" to the concept of "mutually learning organization" and build a lasting relationship of partnership, allowing to obtain a competitive advantage.
Klíčová slova: tourism; innovative technologies; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 5. 2009
Datum podání práce: 30. 6. 2009
Datum obhajoby: 20. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20721/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: