Body image v časopise Elle před deseti lety a dnes

Název práce: Body image v časopise Elle pred desiatimi rokmi a dnes
Autor(ka) práce: Veselý, Radovan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Bohuněk, Bohuslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práca porovnáva body image osôb na inzerátoch v dámskom lifestylovom časopise Elle z pred desiatich rokov a v súčasnosti. V druhej časti analyzuje sebahodnotenie body image cieľovej skupiny tohoto časopisu pred desiatimi rokmi ako aj dnes a snaží sa nájsť spojitosť medzi zmenami v sebahodnotení ľudí cieľovej skupiny a zmenami v inzercií.
Klíčová slova: Body image; Market&Media&Lifestyle; Obsahová analýza
Název práce: Body image v časopise Elle před deseti lety a dnes
Autor(ka) práce: Veselý, Radovan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Bohuněk, Bohuslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práce srovnává body image osob na inzerátech v dámském lifestylovém časopise Elle z před deseti let a v současnosti. V druhé části analyzuje sebehodnocení body image cílové skupiny tohoto časopisu před deseti lety i dnes a snaží se najít spojitost mezi změnami v sebehodnocení lidí cílové skupiny a změnami v inzercí.
Klíčová slova: Market&Media&Lifestyle; Obsahová analýza; Body image
Název práce: Body image in the Elle magazine today and ten years ago
Autor(ka) práce: Veselý, Radovan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Bohuněk, Bohuslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This work compares the body image of people in adverts in the lifestyle magazine for ladies - Elle today and ten years ago. The second part analyzes the self image of the target group of this journal a decade ago and today, trying to find a link between changes in the target groups self-evaluation and changes in the advertising.
Klíčová slova: Market&Media&Lifestyle; Body image; Content analysys

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 9. 2009
Datum podání práce: 16. 12. 2009
Datum obhajoby: 20. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20102/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: