Design a marketing

Název práce: Design a marketing
Autor(ka) práce: Lešková, Terézia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavným cieľom bakalárskej práce bolo zistiť rôzne vnímanie dizajnu u študentov dizajnu, ekonómie a medicíny. Zaujímalo nás, či študovaný smer dokáže ovplyvniť študenta pri samotnej kúpe výrobku. Skúmanie preferencií vzhľadu, funkčnosti alebo účelu výrobku je taktiež predmetom nášho výskumu. V závere práce je aj rozhovor s manažérom a dizajnérom na danú problematiku. Výskum bol vykonaný na Slovensku.
Klíčová slova: identita firmy; dizajn v marketingu; dizajn
Název práce: Design a marketing
Autor(ka) práce: Lešková, Terézia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit, nakolik různé je vnímání dizajnu u studentů dizajnu, ekonómie a medicíny. Zajímalo nás, jestli studijní obor dokáže ovlivnit už i studenta při samotné koupi výrobku. Rovněž předmětem našeho výzkumu bylo i zkoumání preference vzhledu, funkčnosti nebo účelu výrobku u studentů. V závěru práce je i rozhovor s manažerem a dizajnerem na danou problematiku. Výzkum byl proveden na Slovensku.
Klíčová slova: identita firmy; dizajn v marketingu; dizajn
Název práce: Design and marketing
Autor(ka) práce: Lešková, Terézia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The primary objective of bachelor's thesis was to explore a differentiation in design perception in University students according to their study field: design, ecomonics and medicine. We wonder if studied direction can affect student in the actual product purchasing. The subject of our research was also to examine the preferencies in appearance, function or purpose of the product. In conlusion we offer an interview with manager and designer on the mater. The research was carried out in Slovakia.
Klíčová slova: corporate identity; design in marketing; design

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 3. 2009
Datum podání práce: 30. 11. 2009
Datum obhajoby: 20. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19588/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: