Marketingový mix REGADA Česká

Název práce: Marketingový mix spoločnosti Regada Česká, s.r.o
Autor(ka) práce: Cinkaničová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Bohuněk, Bohuslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca prináša teoretické a následne praktické poznatky z oblasti analýzy marketingového mixu obchodnej spoločnosti Regada Česká, s.r.o., ktorej materská spoločnosť je Regada, s.r.o., výrobno-obchodná spoločnosť sídliaca na Slovensku. Tým práca nielen systematizuje marketingové znalosti dôležité pre život podniku, ale aj informuje o spolupráci materskej a dcérskej spoločnosti v praxi elektrotechnického priemyslu. Podrobne spracováva jednotlivé nástroje 4P spoločnosti. Pozornosť je venovaná portfólio analýze odbytových schopností a možností, analýze konkurencie a SWOT analýze.
Klíčová slova: Marketingový mix; SWOT analýza; Model BCG
Název práce: Marketingový mix REGADA Česká
Autor(ka) práce: Cinkaničová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Bohuněk, Bohuslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce přináší teoretické a následně praktické poznatky z oblasti analýzy marketingového mixu a obchodní společnosti Regada Česká, s.r.o., jejíž mateřská společnost je Regada, s.r.o., výrobně-obchodní společnost sídlící na Slovensku. Tím práce nejen systematizuje marketingové znalosti důležité pro život podniku, ale také informuje o spolupráci mateřské a dceřinné společnosti v praxi elektrotechnického průmyslu. Podrobně zpracovává jednotlivé nástroje 4P společnosti. Pozornost je věnována portfólio analýze odbytových schopností a možností, analýze konkurence a SWOT analýze.
Klíčová slova: Model BCG; SWOT analýza; Marketingový mix
Název práce: Marketing mix Regada Česká company, Ltd
Autor(ka) práce: Cinkaničová, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Bohuněk, Bohuslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bachelor thesis presents theoretical and practical knowledge, then analysis of the marketing mix Regada Czech company, Ltd., whose parent company is Regada, Ltd., production-trade company based in Slovakia. This work not only systematizes marketing skills essential for the life of the business, but also introduces the cooperation of the parent and subsidiary companies in electronics industry practice. Detailed processes of the various instruments 4P. Attention is paid to the portfolio analysis of marketing skills and opportunities, competitive analysis and SWOT analysis.
Klíčová slova: SWOT analysis; Model BCG; Marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 1. 2009
Datum podání práce: 30. 5. 2010
Datum obhajoby: 20. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18301/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: