Komunikační strategie podniku

Název práce: Komunikační strategie podniku
Autor(ka) práce: Tomanová, Monika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pauknerová, Daniela
Oponenti práce: Kašparová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Téma mé diplomové práce se týká komunikační strategie neziskových organizací. Teoretická část se zabývá vysvětlením důležitých pojmů, jako je: nezisková organizace, komunikace a komunikační proces, marketing a marketingový mix a na závěr je komunikace vysvětlena jako ucelený integrovaný systém. Praktická část se zabývá konkrétními neziskovými organizacemi Ozvěna a Hnutí Brontosaurus. Jsou použity tyto metody: dotazník, analýza dokumentů, rozhovory s veřejností a se zaměstnanci organizací. Současné komunikační strategie organizací jsou zanalyzovány, jsou určeny silné a slabé stránky a na základě této analýzy s použitím uvedených metod jsou navrhnuta určitá doporučení na zlepšení.
Klíčová slova: strategie; nezisková; komunikace
Název práce: Communication strategy of a company
Autor(ka) práce: Tomanová, Monika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pauknerová, Daniela
Oponenti práce: Kašparová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of my thesis is the communication strategy of non-profit organizations. The theoretical part deals with the explanation of important concepts, such as: non-profit organization, communication and communication process, marketing and marketing mix and finally, communication is explained as a complete integrated system. The practical part deals with specific non-profit organizations, such as Ozvěna and Hnutí Brontosaurus. The following methods are used in my thesis: a questionnaire, analysis of documents, interviews with the public and employees of organizations. The current communication strategy of organizations are analyzed and strenghts and weeknesses are identified. Based on this analysis using the above methods, there are mentioned specific recommendations for improvements.
Klíčová slova: non-profit; communication; strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 6. 2009
Datum podání práce: 19. 12. 2009
Datum obhajoby: 18. 1. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20858/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: