Marketing a finanční krize

Název práce: Marketing a finanční krize
Autor(ka) práce: Čahojová, Kristína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Procházka, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
V práci je popísaný dopad ekonomickej recesie na trendy marketingu v Centrálnej Európe. Tento dopad je prezentovaný na politických kampaniach v Českej republike, na Slovensku, Rakúsku a Maďarsku. Teoretická časť sa zaoberá definíciou a vývojom politického marketingu. Analýza makroekonomických podmienok a nedávny politický vývoj sú zhrnuté v prvej časti. Vplyv krízy je opísaný na politických kampaniach jednotlivých častí. Nové marketingové trendy sú zhrnuté v závere.
Klíčová slova: politický marketing; recesia; marketing
Název práce: Marketing a finanční krize
Autor(ka) práce: Čahojová, Kristína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Procházka, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práce popisuje vliv recese na marketing ve střední Evropě. Je zaměřena především na politický marketing v České republice, na Slovensku, v Rakousku a v Maďarsku. Teoretická část se zabývá definicí a vývojem politického marketingu. Analýza makroekonomických podmínek a nedávný politický vývoj jsou shrnuty v první části. Dopad krize je popsán na politických kampaních. Nové marketingové trendy jsou shrnuty v závěru práce.
Klíčová slova: politický marketing; krize; recese
Název práce: Marketing and financial crisis
Autor(ka) práce: Čahojová, Kristína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Procházka, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The paper is describing the effects of recession on marketing in Central Europe. It is especially focused on political marketing in Czech republic, Slovakia, Austria and Hungary. The theoretical part covers definitions and the developement of political marketing. The analysis of the macroeconomic conditions and the recent developements are summarized in the first part. The impact of the crisis is described on political campaigns. New marketing trends are summarized in the conclusion.
Klíčová slova: political marketing; recession; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 11. 2009
Datum podání práce: 15. 4. 2010
Datum obhajoby: 19. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22750/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: