Marketingová strategie společnosti IMOPRA s.r.o

Název práce: Marketingová strategie společnosti IMOPRA s.r.o
Autor(ka) práce: Moštěk, Stanislav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Hýbl, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnosti IMOPRA s.r.o. působící v oblasti automobilového průmyslu. Teoretická část je obsahem v prvních tří kapitol a je zpracována z hlediska strategického marketingu a strategického řízení. Obsahem dalších kapitol je analytická část, která obsahuje všeobecnou charakteristiku společnosti IMOPRA s.r.o. a analyzuje její stávající marketingovou strategii z hlediska jejího specifického postavení na B2B trhu jako certifikovaného výrobce dílů pro klimatizaci. Závěr obsahuje zhodnocení stávající marketingové strategie společnosti a doporučuje některá její dílčí potenciální vylepšení.
Klíčová slova: díly pro klimatizaci; B2B trh; IMOPRA s.r.o.; marketingová strategie; certifikovaný výrobce
Název práce: Marketing strategy of IMOPRA s.r.o. company
Autor(ka) práce: Moštěk, Stanislav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Hýbl, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis analyses the marketing strategy of IMOPRA s.r.o. company which operates in the sphere of automotive industry. The theoretical part is formed by the first free chapters and is elaborated from the standpoint of strategic marketing and strategic management. The other chapters form the analytical part which contains general characteristics of IMOPRA s.r.o. company and it analyses its existing marketing strategy from the standpoint of its specific position on B2B market as a certificated manufacturer of air conditioning parts. The conclusion contains the evaluation of company existing marketing strategy and it recommends some partial potential improvements.
Klíčová slova: air conditioning parts; B2B market; certified manufacturer; IMOPRA s.r.o.; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2009
Datum podání práce: 21. 4. 2010
Datum obhajoby: 27. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23836/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: