Marketingová strategie společnosti Prestar s.r.o. na vybraných zahraničních trzích

Název práce: Marketingová strategie společnosti Prestar s.r.o. na vybraných zahraničních trzích
Autor(ka) práce: Horáková, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Smutek, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá specifiky marketingové strategie středně velké strojírenské firmy na ukrajinském a ruském trhu. V práci je charakterizováno podnikatelské prostředí a příležitosti ve strojírenství obou východních zemí a jsou zdůrazněna i rizika, jež obchodování na stále nestabilních trzích přináší. Následuje strategie firmy při vstupu na tyto trhy, doplněná o hodnocení a doporučení.
Klíčová slova: Rusko; marketingová strategie; Ukrajina
Název práce: Marketing strategy of the company Prestar, s.r.o. on selected foreign markets
Autor(ka) práce: Horáková, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Smutek, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The graduation thesis deals with the specifics of the marketing strategy of a middle-sized machinery company on the Ukrainian and Russian market. The business environment and opportunities in machinery in both Eastern countries are described as well as the risks on these unstable markets are emphasized. The company's entrance strategy follows and it is completed with the evaluation and recommendation.
Klíčová slova: Russia; Ukraine; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 10. 2009
Datum podání práce: 1. 5. 2010
Datum obhajoby: 27. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22544/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: