Využití Google AdWords jako marketingového nástroje pro firmy

Název práce: Využití Google AdWords jako marketingového nástroje pro firmy
Autor(ka) práce: Tůmová, Květa
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Pelc, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá internetovou reklamou Google AdWords a jejím využitím jako marketingového nástroje pro firmy. Jsou v ní vymezeny základní druhy internetové reklamy a její pozice na reklamním trhu v České republice. Práce se v teoretické části věnuje reklamě Google AdWords a jejímu fungování, založení a správě kampaní, struktuře účtu a možnostem jeho nastavení. Analytická část práce se zabývá vybranou kampaní a postupem při zadávání a vyhodnocování kampaně.
Klíčová slova: Google AdWords; internetová reklama; klíčová slova
Název práce: Google AdWords and its use in marketing
Autor(ka) práce: Tůmová, Květa
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Pelc, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma work is concerned with Internet Advertising and Google AdWords used by companies in marketing. The work analyzes possibilities of advertising campaign management and evaluation of its efficiency. The main part of this work deals with the analysis of the chosen advertising campaign.
Klíčová slova: key word; Internet Advertising; Google AdWords

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 11. 2009
Datum podání práce: 1. 6. 2010
Datum obhajoby: 26. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23105/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: