Kvalita a zlepšování služeb ve veřejné správě

Název práce: Kvalita a zlepšování služeb ve veřejné správě
Autor(ka) práce: Kodejšová, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hůlová, Marie
Oponenti práce: Kořánová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením kvality služeb na Obecním úřadě v Louňovicích u Prahy. Záměrem je prostřednictvím aplikace modelu CAF vyhodnotit výsledky a následně vypracovat návrhy na trvalé a dlouhodobé zlepšování kvality poskytovaných služeb.V praktické části je aplikován model CAF, což je nejpoužívanější nástroj pro sebehodnocení organizací ve veřejném sektoru. Po vytvoření obrazu o vlastní kvalitě navazuje práce na hledání cest pro efektivnější fungování instituce a zvyšování úrovně plnění přání občanů. Posláním práce je motivovat vedení Obecního úřadu v Louňovicích k opakovanému využití sebehodnocení podle modelu CAF pro trvalé a dlouhodobé zlepšování kvality.
Klíčová slova: Veřejná správa; CAF; Kvalita
Název práce: Quality and Enhancement of Services in Public Administration
Autor(ka) práce: Kodejšová, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hůlová, Marie
Oponenti práce: Kořánová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The graduation theses deal with evaluating the overall service quality at the Municipal office of Louňovice u prahy. The aim is to appraise results reached by applying a CAF model and, thereafter, work out proposals for a permanent and long-term improvement of the quality of provided services. In the practical part of the paper, there is the CAF model applied, which represents the most common instrument being used by organisations of the public sector to self-evaluate their outputs. After having rendered an image of quality itself, the work continues to search ways for more effective functioning of institutions and enhancing of a fulfillment level of wishes of the respective citizens. The endeavour of the paper is to motivate the administration of the Municipal office in Louňovice to use the self-evaluation repeatedly according to the CAF model for bringing the desired ever-lasting and long-term quality improvement.
Klíčová slova: Quality; CAF; Public Administration

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 10. 2009
Datum podání práce: 31. 3. 2010
Datum obhajoby: 26. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22501/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: