Public relations na internetu

Název práce: Public relations na internete
Autor(ka) práce: Rakytová, Tatiana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Vadocz, Štefan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto práce je definovať podstatu vzťahov s verejnosťou na internete, predstaviť hlavné nástroje PR, ktoré sú v súčasnosti spoločnosťami využívané na budovanie vzťahov s internetovou verejnosťou. Ďalej zhodnotiť ich možné využitie firmami na komunikáciu so okolím. Na základe vlastného prieskumu zanalyzovať ich vplyv na užívateľov internetu. Výstupom práce by malo byť zostavenie základných doporučení a postupov pri komunikácií a budovaní dobrého mena spoločnosti v online prostredí.
Klíčová slova: internet ako médium; blogy; sociálne siete; nástroje PR na internete; online PR
Název práce: Public relations na internetu
Autor(ka) práce: Rakytová, Tatiana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Vadocz, Štefan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této práce je definovat podstatu vztahů s veřejností na internetu, představit hlavní nástroje PR, které jsou v současnosti společnostmi využívány na budování vztahů s internetovou veřejností. Dále vyhodnotit jejich možné využití firmami na komunikaci se okolím. Na základě vlastního průzkumu analyzovat jejich dopad na uživatele internetu. Výstupem práce by mělo být sestavení základních doporučení a postupů při komunikací a budování dobrého jména společnosti v online prostředí.
Klíčová slova: sociální síte; nástroje PR na internetu; online PR; internet jako médium; blogy
Název práce: Online public relations
Autor(ka) práce: Rakytová, Tatiana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Vadocz, Štefan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this work is to define the essence of public relations on the Internet, the main tools of PR, which are currently used by companies to build relationships with the internet community. Furthermore, to evaluate their possible use by firms to communicate with the surroundings. Based on its survey to analyze their impact on Internet users. The output of this work should give basic recommendations and procedures for communication and building a reputation in the online environment.
Klíčová slova: tools of online PR; blogs; social media; online PR

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2009
Datum podání práce: 31. 5. 2010
Datum obhajoby: 26. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21501/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: