Marketingová strategie firmy Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. na domácím a zahraničních trzích

Název práce: Marketingová strategie firmy Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. na domácím a zahraničních trzích
Autor(ka) práce: Kouřilová, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Čížek, Erik
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a vývoj marketingové strategie společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. na českém trhu a její pronikání na exportní trhy. Práce vychází z analýzy externího prostředí, kde hodnotí současnou ekonomickou situaci, situaci na trhu s alkoholem, konkurenci a mediální prostředí. Následná interní analýza zachycuje pohled firmy - zejména tržní podíl produktu, cenovou strategii, image a problematiku distribuce. Závěrečná kapitola se věnuje vývoji nového produktu Becherovka Lemond, uvedení na zmíněné trhy a marketingové strategii tohoto produktu.
Klíčová slova: exportní trhy; Becherovka; marketingový mix; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. on domestic and export markets
Autor(ka) práce: Kouřilová, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Čížek, Erik
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma theses executes an internal and external analysis of marketing strategies on Czech and international markets by company Jan Becher - Karlovarská Becherovka a.s. External analysis is assessed with respect to current economic downturn and evaluates alcohol market situation, competition and media markets. Latter internal analysis appraises company's standings on liqueur markets. This particulary includes analysis of market shares, pricing policy, distribution strategy and public perception. Final chapter follows up on the initiation and marketing strategy of a new product - Becherovka Lemond - on local and international markets.
Klíčová slova: marketing strategy; marketing mix; export markets; Becherovka

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 3. 2009
Datum podání práce: 20. 12. 2009
Datum obhajoby: 26. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19930/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Oponentura
Neveřejný soubor
Stáhnout
Hodnocení vedoucího
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: