Internetová reklama

Název práce: Internetová reklama
Autor(ka) práce: Popelová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Kováčik, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce bylo zjistit postoj uživatelů internetu k vybraným formátům internetové reklamy. Teoretická část představuje internetový marketing a vybrané formáty internetové reklamy. V praktické části bylo pomocí provedeného dotazování zodpovězeno na předem stanovené hypotézy. Výstupem práce je doporučení pro subjekty podnikající na internetu nebo využívající internet ke svému podnikání.
Klíčová slova: marketingový výzkum; marketing na internetu; internetová reklama
Název práce: Internet advertising
Autor(ka) práce: Popelová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Kováčik, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Aim of this thesis was to find out an attitude of internet users toward selected internet advertisement. Theoretical part introduces internet marketing and chosen types of internet advertisement. Hypotheses stated in advance were answered in a practical part by method of questionnaire. Result of thesis is recommendation for companies who are making business on internet or using internet for their business.
Klíčová slova: marketing research; online marketing; internet advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 11. 2009
Datum podání práce: 30. 5. 2010
Datum obhajoby: 25. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23141/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: