Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře

Název práce: Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Autor(ka) práce: Lejčková, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Herget, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem diplomové práce "Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře" je seznámení se s marketingovou strategií cestovní kanceláře MILE s cílem navrhnout možná zlepšení na základě provedených analýz. První část práce zahrnuje obecný výklad marketingu a jeho specifik v cestovním ruchu. V druhé části dochází k aplikaci této teorie do praxe, je nastíněna základní charakteristika CK MILE a následuje analýza postavení společnosti na trhu cestovního ruchu. Za tímto účelem provádím analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, analýzu konkurence a vlastní dotazníkový výzkum. V další části analyzuji současnou marketingovou strategii cestovní kanceláře MILE. Výsledkem jsou konkrétní návrhy na zlepšení tržního zacílení, stanovených cílů, marketingové strategie a marketingového mixu.
Klíčová slova: analýza trhu; cestovní kancelář; marketingový mix; marketing služeb; marketingová strategie; dotazníkové šetření
Název práce: Marketing strategy of a selected tour operator
Autor(ka) práce: Lejčková, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Herget, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of the thesis "Marketing strategy of a selected tour operator" is to get acquainted with the marketing strategy of MILE tour operator aiming to propose possible improvements based on carried analysis. The first part includes general theories of marketing and its specifics in tourism. The second part is the application of this theory into practice, starting with the basic characteristics of MILE tour operator, followed by analysis of its standing in the tourism market including analysis of external and internal environment, analysis of competitors and own questionnaire research. The next part contains analysis of the tour operator's current marketing strategy. The thesis results in concrete suggestions to improve market targeting, setting goals, selecting a marketing strategy and marketing mix.
Klíčová slova: marketing mix; market analysis; tour operator; marketing in services; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2009
Datum podání práce: 1. 6. 2010
Datum obhajoby: 25. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21738/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: