Marketingový význam body image

Název práce: Marketingový význam body image
Autor(ka) práce: Kučerová, Dana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Těžištěm práce je shluková analýza. Poznatky, které postup shlukové analýzy přinese, by měly být základem pro zodpovězení klíčové otázky mé práce: "Do jaké míry je pojem Body image chápán čistě jako výraz vztahující se k fyzickému vzhledu jedince, do jaké míry je tento pojem možno vnímat vzhledem k dalším (často těžko vyslovitelným a definovatelným) okolnostem a v jaké vzdálenosti se nachází hranice subjektivního hodnocení pojmů "ideální" a "krásné". Na kulturní podmíněnost, s jakou je pojem Body image chápán, je v práci nahlíženo z více různých hledisek.
Klíčová slova: ideály krásy; shluková analýza; body image
Název práce: The importance of body image in marketing comunications
Autor(ka) práce: Kučerová, Dana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The importance of body image in marketing comunications. The comparison of ideal and real beauty measures using clustering method and MML-TGI data.
Klíčová slova: clustering; ideal beauty; body image

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 6. 2009
Datum podání práce: 8. 5. 2010
Datum obhajoby: 25. 5. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21151/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: