Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě

Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Autor(ka) práce: Dvořáková, Vendula
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Strašíková, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je stručně charakterizovat podnik, provést situační analýzu, popsat současné využívání nástrojů marketingového mixu, zhodnotit je a případně navrhnout opatření k jejich zlepšení.
Klíčová slova: PEST analýza; marketingový mix; marketing; distribuce; SWOT analýza; výrobek; cena; marketingová komunikace
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Autor(ka) práce: Dvořáková, Vendula
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Strašíková, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of my bachelor work is the characteristic of the company , then I make situation analysis, describe exploitation of Marketing Tools, at the end I make the evaluation and purpose their improvement.
Klíčová slova: SWOT analysis; PEST analysis; promotion; place; price; marketing; product; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 4. 2009
Datum podání práce: 23. 4. 2010
Datum obhajoby: 2. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21373/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: