Spotřebitelské soutěže

Název práce: Spotřebitelské soutěže
Autor(ka) práce: Schwarz, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Pěnkava, Karel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce pojednává o problematice spotřebitelských soutěží. Vymezuje jejich postavení vůči ostatním nástrojům podpory prodeje a zkoumá jejich specifika. Popisuje stěžejní kroky organizace spotřebitelské soutěže a věnuje patřičný prostor legislativnímu rámci. Praktická část práce si, na základě dat získaných dotazníkovým šetřením, klade za cíl získat představu o postojích spotřebitelů k soutěžím. Snaží se navrhnout ideální model spotřebitelské soutěže.
Klíčová slova: podpora prodeje; regulace soutěží; spotřebitelské soutěže
Název práce: Consumer contests
Autor(ka) práce: Schwarz, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Pěnkava, Karel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Thesis disserts upon consumer contests and competitions. It defines their position among other sales promotion tools and studies their specifics. Describes the fundamental steps of the organization of contests as well as the legislative background. The practical part of the thesis is based on field research and aims to get an idea of consumers' attitudes to competitions. It attempts to propose an ideal model of consumer contests.
Klíčová slova: contest govering; sales promotion; consumer competition; consumer contests

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 6. 2009
Datum podání práce: 31. 5. 2010
Datum obhajoby: 2. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20879/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: