Analýza nabídky cestovních kanceláří vzhledem kvybrané deistinaci

Název práce: Analýza nabídky cestovních kanceláří vzhledem kvybrané deistinaci
Autor(ka) práce: Hendrychová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Herget, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce Analýza nabídky cestovních kanceláří vzhledem k vybrané destinaci se zaměřuje na srovnání a zhodnocení nabídky vybraných cestovních kanceláří. Konkrétně jde o porovnání lyžařských zájezdů do italských Dolomit. Cílem bylo posoudit, zda je nabídka těchto zájezdů na trhu českých cestovních kanceláří dostatečná. První kapitola vysvětluje základní pojmy z oblasti cestovního ruchu. Následuje charakteristika destinace Dolomity a analýza nabídky jednotlivých cestovních kanceláří. Poslední kapitola nabízí srovnání nabídek z hlediska několika vybraných kritérií. Na základě zjištěných údajů byla potvrzena úvodní hypotéza, tedy dostatečná nabídka lyžařských zájezdů do Dolomit na českém trhu.
Klíčová slova: cestovní kancelář; lyžařský zájezd; nabídka cestovní kanceláře
Název práce: The Analysis of the Offer of Travel Agencies in View of the Chosen Destination
Autor(ka) práce: Hendrychová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Herget, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The dissertation The Analysis of the Offer of Travel Agencies in View of the Chosen Destination is aimed at the comparison and evaluation of the offer of chosen travel agencies. In particular terms the topic is a comparison of ski tours to Italian Dolomites. The goal was to judge whether an offer of Czech travel agencies tours is sufficient on the Czech market. The first chapter explains basic terms concerning tourism. Then the characteristics of the destination Dolomites and the analysis of particular travel agencies follow. The last chapter offers the comparison of offers from the point of view of several criteria. On the basis of discovered data the introductory hypothesis was confirmed, respectively that the offer of ski tours on the Czech market is sufficient.
Klíčová slova: travel agency; ski tour; offer of the travel agency

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 10. 2009
Datum podání práce: 29. 6. 2010
Datum obhajoby: 1. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22554/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: