Tato bakalářská práce se zabývá nákupními podmínkami ve městě Olomouc a nákupním chováním jeho obyvatel, a to především v oblasti potravin a jiného zboží každodenní potřeby. První kapitola se věnuje samotnému městu Olomouc, jeho všeobecné charakteristice, demografickým a ekonomickým údajům a územnímu rozdělení. Druhá kapitola charakterizuje obchodní vybavenost města. Jsou přiblíženy jednotlivé větší prodejny a jejich rozmístění v rámci olomoucké maloobchodní sítě. Třetí kapitola, stěžejní část t... zobrazit celý abstraktTato bakalářská práce se zabývá nákupními podmínkami ve městě Olomouc a nákupním chováním jeho obyvatel, a to především v oblasti potravin a jiného zboží každodenní potřeby. První kapitola se věnuje samotnému městu Olomouc, jeho všeobecné charakteristice, demografickým a ekonomickým údajům a územnímu rozdělení. Druhá kapitola charakterizuje obchodní vybavenost města. Jsou přiblíženy jednotlivé větší prodejny a jejich rozmístění v rámci olomoucké maloobchodní sítě. Třetí kapitola, stěžejní část této bakalářské práce, se zabývá analýzou nákupního chování obyvatel. Jako metoda bylo použito dotazníkového šetření ve vybraných domácnostech. |