Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků

Název práce: Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků
Autor(ka) práce: Lenková, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá různými typy věrnostních programů, které analyzuji a popisuji jejich vliv na loajalitu zákazníků. První kapitola se zabývá marketingovou komunikací, která je dále dělena na osobní a neosobní komunikaci, komerční komunikaci, ATL a BTL komunikaci a B2B a B2C komunikaci. Druhá kapitola se věnuje Sales promotion. Třetí kapitola se zabývá pojmem zákazník a vlivy, které působí na jeho rozhodování. Čtvrtá kapitola se věnuje pojmům loajalita, loajální zákazník, oddaný zákazník atd. Pátá kapitola se věnuje věrnostním programům. Šestá kapitola je zaměřena na konkrétní věrnostní programy. V sedmé kapitole tyto věrnostní programy porovnávám. Osmá kapitola se zabývá způsoby měření loajality.
Klíčová slova: komerční komunikace; marketingová komunikace; zákazník; věrnostní program; loajalita
Název práce: Loyalty programmes and their impact on customer's loyalty
Autor(ka) práce: Lenková, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with different types of loyalty programmes that are analysed. I describe their impact on the loyalty of customers. The first chapter deals with marketing communication. Marketing communications are divided into personal and impersonal communication, commercial communications, ATL and BTL communications. The second chapter deals with Sales promotion. The third chapter describes the term "customer" and effects that influence customer's decision. The fourth chapter focuses on terms loyalty, loyal customer, attached customer etc. The fifth chapter deals with loyalty programmes. The sixth chapter focuses on chosen loyalty programmes. I compare them in the seventh chapter. The eighth chapter describes methods of measuring customer's loyalty.
Klíčová slova: commercial communication; loyalty programme; loyalty; marketing communication; customer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 12. 2009
Datum podání práce: 14. 5. 2010
Datum obhajoby: 11. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23469/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: