Marketingová analýza trhu luxusní profesionální péčí pro vlasy a vlasovou pokožku v Čechách a na Slovensku

Název práce: Marketingová analýza trhu luxusní profesionální péčí pro vlasy a vlasovou pokožku v Čechách a na Slovensku
Autor(ka) práce: Bolfíková, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Hebká, Gabriela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá strategií luxusní profesionální značky vlasové péče Kérastase Paris na českém a slovenském trhu. Zaměřuje se na analýzu jejího postavení a komunikační strategie na těchto trzích. Na základě provedeného vlastního výzkumu se potom pokouší navrhnout případná doporučení na zlepšení této strategie. Práci lze rozdělit do tří částí, kde první přináší teoretické podklady pro části následující, druhá je zaměřena na představení značky Kérastase Paris a jejího postavení na místním trhu analýzou sekundárních informací a třetí část se věnuje vlastnímu výzkumu, interpretaci jeho výsledků a návrhům na zlepšení komunikační strategie značky na našem trhu.
Klíčová slova: positioning; marketingový mix; marketing; komunikační strategie; řízení značky; Kérastase Paris; trh vlasové kosmetiky; hodnoty značky; image
Název práce: Marketing analysis of market with luxury professional hair care in the Czech and Slovak Republic
Autor(ka) práce: Bolfíková, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Hebká, Gabriela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis deals with strategy of luxury professional hair care brand Kérastase Paris on the Czech and Slovak market. The focus of this thesis is on the brand's current position and its communication strategy on these markets. Based on own research, suggestions how to improve this strategy are then made. The work could be divided into three sections. The first one brings theoretical base for the next sections. The second one introduces the brand Kérastase Paris and its current position on the local market by analyzing the secondary data sources. The last part of the thesis focuses on the actual research, interpretation of its results and suggestions of the improvements of the communication strategy of the brand on our market.
Klíčová slova: positioning; Kérastase Paris; marketing mix; communication strategy; brand values; image; hair care market; brand management; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 10. 2009
Datum podání práce: 7. 5. 2010
Datum obhajoby: 11. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22115/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: