Analýza marketingové strategie sportovního klubu

Název práce: Analýza marketingové strategie sportovního klubu
Autor(ka) práce: Šedivý, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Pavel
Oponenti práce: Voborská, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii hokejového klubu a navrhuje doporučení pro zlepšení aktuálního stavu. Analýza marketingové strategie využívá informací z provedeného marketingového průzkumu a situační analýzy, v rámci které je zpracován Porterův model pěti sil a anylýzy PEST a SWOT.
Klíčová slova: marketing sportu ; situační analýza; marketingová strategie
Název práce: Marketing Strategy Analysis - Sports Club
Autor(ka) práce: Šedivý, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Pavel
Oponenti práce: Voborská, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis analyses marketing strategy of the hockey club and suggests possible recommendations for improving the current situation. Analysis of marketing strategy uses information from the marketing research and the situation analysis.
Klíčová slova: situation analysis; marketing strategy; sports marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 3. 2008
Datum podání práce: 15. 4. 2009
Datum obhajoby: 9. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20090/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: