Marketing na sociálních sítích - Facebook

Název práce: Marketing na sociálních sítích - Facebook
Autor(ka) práce: Kadlecová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí a jejich využití v marketingu. První kapitola práce popisuje rozvoj internetu. Druhá kapitola se věnuje marketingu a marketingové komunikaci v kontextu nových možností, které přineší internet. Ve třetí kapitole je podrobně rozebrána problematika sociálních médií s důrazem na sociální sítě. V rámci této kapitoly jsou charakterizovány nejznámější světové i české sociální sítě. Dále práce vysvětluje, jak se dá využít sociální síť Facebook pro marketingové účely. Největší část práce je věnována strategii propagace na Facebooku, která byla vytvořena pro individuální potřeby společnosti Robzone.
Klíčová slova: marketing; sociální sítě; Facebook
Název práce: Marketing on social networks - Facebook
Autor(ka) práce: Kadlecová, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with social networks and their use in marketing. The first chapter describes the development of the Internet. The second chapter is devoted to marketing and marketing communication in the context of new opportunities brought by the Internet. The third chapter examines in detail the problems of social media with an emphasis on social networks. Within this chapter the most popular Czech and world social networks are characterized. Further, the work explains how the social network Facebook can be used for marketing purposes. The largest part is devoted to the communication strategy on Facebook, which was created for the individual needs of company Robzone.
Klíčová slova: marketing; social networks; Facebook

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 10. 2009
Datum podání práce: 1. 5. 2010
Datum obhajoby: 9. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/22201/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: