Marketingová komunikace hotelu Buddha Bar Prague

Název práce: Marketingová komunikace hotelu Buddha Bar Prague
Autor(ka) práce: Oberreiterová, Barbara
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Winklerová, Michaela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je definování pojmu marketingový mix a potažmo v rámci komunikace vymezit a kvalifikovat marketingovou komunikaci. Součástí práce je aplikování teorie na praktický příklad, jímž je Buddha-Bar Hotel Prague. Přínosem diplomové práce budou návrhy, jak tuto komunikaci s okolím, klienty a médii vylepšit a zintenzivnit.
Klíčová slova: Buddha-Bar Hotel Prague; Marketingová komunikace; Marketingový mix
Název práce: Marketing Communication of Buddha-Bar Hotel Prague
Autor(ka) práce: Oberreiterová, Barbara
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Winklerová, Michaela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to define the term of marketing mix and followingly in its frame of communication to determine specifically the marketing communication. The part of this thesis is the application of the theory on the practical example of Buddha-Bar Hotel Prague. The benefits of this thesis will be the suggestions how to improve the communication and make it more intensive with other subjets, clients and media.
Klíčová slova: Marketing communication; Buddha-Bar Hotel Prague; Marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 12. 2009
Datum podání práce: 10. 6. 2010
Datum obhajoby: 8. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23649/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: