Corporate identity

Název práce: Corporate identity
Autor(ka) práce: Sajko, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Obsahom diplomovej práce je proces tvorby návrhu vhodnej identity organizácie s ohľadom na povahu jej činnosti a súčasné vnímanie zákazníkmi. Slúžiť by k tomu malo teoretické poznanie nástrojov firemnej identity, poznanie firmy s prihliadnutím na dvojročné skúsenosti a v neposlednom rade poznanie zákazníkov a ich názorov. Na konkrétnom príklade Filmového klubu VŠE sa pokúšam ozrejmiť princípy tvorby firemnej identity.
Klíčová slova: corporate identity; image; filmový klub VŠE
Název práce: Corporate identity
Autor(ka) práce: Sajko, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Obsahom diplomovej práce je proces tvorby návrhu vhodnej identity organizácie s ohľadom na povahu jej činnosti a súčasné vnímanie zákazníkmi. Slúžiť by k tomu malo teoretické poznanie nástrojov firemnej identity, poznanie firmy s prihliadnutím na dvojročné skúsenosti a v neposlednom rade poznanie zákazníkov a ich názorov. Na konkrétnom príklade Filmového klubu VŠE sa pokúšam ozrejmiť princípy tvorby firemnej identity.
Klíčová slova: filmový klub VŠE; image; corporate identity
Název práce: Corporate identity
Autor(ka) práce: Sajko, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The content of the thesis is the process of designing a suitable corporate identity with respect to the nature of its activities and perceptions of current customers. In the paper you can find theoretical knowledge of the instruments of corporate identity, business knowledge with regard to two years experience in the company and not at least the knowing of customers habits and their opinions. An example will be a particular film club: Filmový klub VŠE. On that example I will be trying to clarify the principles of corporate identity formation.
Klíčová slova: film club; image; corporate identity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 12. 2009
Datum podání práce: 15. 4. 2010
Datum obhajoby: 8. 6. 2010
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23576/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: